テニスの王子様

25 lipca 2017

Shin Tennis No Oujisama 137- 139

Witajcie Piłeczki!
Po długiej, długiej przerwie wreszcie mogę Wam przedstawić kilka (phi, tylko trzy) rozdziały! Nawet nie wiecie jaka bitwa odbywała się między nami. Nie dość, że zaledwie kilka dni temu musiałam wymienić myszkę, do której dalej się nie przyzwyczaiłam, to tłumaczenie tych rozdziałów naprawdę dawało mi w kość.
Rozdział 137: w myślach ciągle krążyło mi "Serio? Konomi-sensei, serio? SERIO!?". Nie wiem czemu, ale ten rozdział edytowało i tłumaczyło mi się najciężej. To na nim się zatrzymałam i chyba nawet przez niego straciłam trochę werwy do dalszego tłumaczenia... Mimo wszystko dałam radę po wielu, wielu godzinach i w końcu raz na zawsze pozbywam się tego rozdziału.

Rozdział 138: "Konomi-sensei, co ćpasz?" "Shiraishi... naprawdę cię rozumiem!". Ten poszedł zdecydowanie łatwiej, według mnie jest przyjemniejszy, a historia wreszcie rusza do przodu!

Rozdział 139: "Oishiiiiii~ Tak mi cię szkoda!". "Przed-Puchar" tak bardzo... Wybaczcie, nie miałam innego pomysłu, a nie przepadam za zostawianiem angielskich nazw, w końcu polski język, piękny język! W dodatku na usta cisną się typowo polityczno-historyczne żarty, ale... zostawiam to Wam.

Zapraszam do czytania! Już teraz biorę się za kolejne rozdziały, więc czekajcie cierpliwie~

Darz kort!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz